Novi Sad
10.12.2012.
10:50 > 09:04
Novosađanka Silvija Gvozdenac požalila se Radiju 021 da joj je mobilni operater "Telenor" podigao cenu usluga, a da je pritom nije obavestio da će to učiniti.  
  • Mr. No

    11.12.2012 08:21
    SMS sasvim kulturan način da nekom kažeš "Poštovani, došlo je do promene cene, uslova ugovora itd...molima vas posetite najbližu poslovnicu ili sajt zbog dobijanja dodatnih inforamcija"
    Ovo je nelegalno ? Ovo obaveštenje ? Koliko treba biti bezobrazan pa reći nekome imaš to na sajtu, kao da svi živi imaju pristup internetu ? Ako je tako, onda uslov za potpisivanje ugovora za mobilnim operaterima mora biti posedovanje ugovora sa provajderom iternet pristupa.
    Jednostavno, ovde je u pitanju bezobrazluk koji se krije iza "legalizma", to je to i ništa više.
  • Ahbar Palamudin

    11.12.2012 08:04
    Ja sam...
    Ja sam konsterniran, ma šta god to značilo :)
    Opeko sam se jednom sa (L)elenorom i nikad više. Zamrzeo sam svoju desnu ruku koja je potpisala ugovor sa njima, kad sam video prvi račun. Čuj, kažu da udruženje potrošača nema mandat da pravi crnu listu. Šta oni sebi dozvoljavaju pa to je strašno.
  • gingerbread

    11.12.2012 07:40
    ne sekirajte se nishta uskoro ce sbb da kupi i telenor i telekom i prevare vishe nece biti
  • komentator

    11.12.2012 07:15
    ovo se na Facebook-u zove
    first world problems
  • 11.12.2012 06:17
    U masini smo
    I meni se to desilo, pa sam od besa otisla da raskinem ugovor.Nije to lako.Prvo moras da se pismeno obraatis, pa da to stigne u sluzbu gde treba, pa da te pozovu.... i tako jos dva meseca placas.
  • Anonius pripejd

    10.12.2012 23:24
    Mobilni
    Postovani "Mobilni" procitajte nastavak komentara...., na sajtu Telenora nema obavestenja za pripejd,zar pripejd korisnici nisu zasluzili obavestenje o poskupljenju? Ako su oni tako poslovne kompanije,zasto dozvoljavaju naplatu njihovih usluga i po kojem zakonu se naplacuje usluga na uslugu?
  • Mobilni

    10.12.2012 20:15
    @ Anonimus - Pripejd
    Kako mislite da dobijete obavetenje o promeni cena na racunu ako koristite pripejd? Ako imate pripejd broj onda i ne dobijate racun.
    A provizije kod uplate dopune od 10,20 ... dinara nemaju veze sa operaterima nego sa vlasnicima prodajnih objekata.

    Daleko od toga da branim mobilne operatere ali pisete, blago receno, nebuloze!
  • Bane

    10.12.2012 19:50
    Ja sam isto tako prošao i jedva sam dočekao kraj novembra i isključio broj. Ja bez njih mogu, ali oni bez nas ne, pa što više ljudi nagovorim da se isključi bolje ću se osećati.
  • 10.12.2012 19:37
    Pripejd
    Telenor je podigao cene i pripejd korisnicima bez obavestenja. Obavestenje ne stoji ni na sajtu ni na racunima. Za 4 poruke u telenor mrezi u Srbiji skinuli su 50,00 rsd,a poruka za inostranstvo koja je bila 28,00 rsd naplacena je 55,00 rsd,a o profesionalnost i licna kultura zaposlenih u Telenor prodavnicama je neopisiva pogotovu na Bulevaru oslobodjenja,mislim da bi jedna takva kompanija trebala imati obuku svojih radnika jer oni ipak zive od nas,a ne mi od njih. Zar im nije dosta para od dopuna pa od usluga od 5 ili 10 rsd priliko dopune na kioscima? A, sto se tice MTS -a oni su posebna prica,od njih dobijete racun za Ugovor koji niste potpisali itd.
    Nadam se da ce jednom doci kraj neposlovnosti "poslovnih kompanija".
  • Pera

    10.12.2012 19:19
    Dakle, sve se to, po našim državnim činovnicima uklapa u povećanje od 2% koliko su u oktobru povećana primanja (penzije) najstarijih sugrađana. Ko ovde koga pravi budalom na osion način. Ili se radi o organizovanoj pljački.
  • @ Mr. No .

    10.12.2012 19:15
    Nije nego..
    Zato sto, pametnjakovicu, SMS nije zvanicno sredstvo komunikacije (za razliku od odstampane informacije NA RACUNU, site-a i mail-a). Jel' moguce da imate vise od 15 godina a da ne znate to?
  • @ Novosadjanka

    10.12.2012 19:12
    kradja telenor-a
    Jeste, kradja, zavera cie, vatikana i zapada preko telenora da pokrade budale u srbiji... Ako vam ne odgovara nijedan paket kod telenora (a niste na vreme videli obavestenje o promeni paketa, koje je 100% poslato/objavljeno) - pa promenite operatera pobogu. To traje max. 7 dana i (naravno) zadrzavate isti broj (sa sve pozivnim). Ako ste uopste obavesteni da to postoji (a vrtelo se na svim medijima mesecima, pa svakih par meseci se pojavi izvestaj, a cesto idu i reklame; da ne pricamo da kod sva 3 operatera postoji na site-u)
  • sofronije

    10.12.2012 19:10
    @vip-papovic
    Bilo bi veoma interesantno da se objavi odgovor na sledece:
    kada,ko i gde je uvazenog gospodina Papovica "demokratski izabrao " na pomenutu funkciju?Naravno,i one sve oko njega.

    Inace,prateci njihova saopstenja i njihov "rad"stice se zakljucak:moze da bidne a ne mora.

    Cisto prodavanje guste magle i debelo koristenje narodne kase.

    Jedino su im "sindikati" preuzeli palicu.
  • 10.12.2012 18:46
    @Ivan
    Ne mešaj banke sa VIP-om. Mogu oni da motivišu/demotivišu koliko žele - ali NE SMEJU da naplaćuju proviziju na izdavanje fiskalnog računa. Možda se to mnogima ne sviđa, ali banke imaju pravo da naplaćuju proviziju na novčane transakcije jer rade usluge platnog prometa, te na njima imaju i pravo da zarađuju. Na kraju krajeva, banke ne izdaju fiskalne račune.

    VIP, kao i bilo koje drugo privredno društvo - NEMA PRAVO da za izdavanje fiskalnog računa naplaćuje proviziju !

    A mene baš briga za njihovu (ne)organizaciju, neka gaje papriku pa nek je prodaju na pijaci - tamo ne moraju da izdaju fiskalne račune.
  • pacijent

    10.12.2012 18:08
    sramota
    Mislim da su najgori meni su isto uradili.
  • bix

    10.12.2012 16:46
    skup telefon a sta cemo sa sneegom, hahahah...
  • Ivan

    10.12.2012 14:53
    @ VIP placanje racuna by Anonimous
    Pazi, realno, rade na demotivisanju trosenja vremena njihovih prodavaca oko stvari koje mozes resiti na drugom mestu (banka, posta, online). I ovako standardni prodajni procesi traju dugo, jos ako bi se svako pojavio da placa racun kod njih, nikada ne bi stigao na red da uzmes telefon itd.

    Tako rade i banke na zapadu, npr. u Norveskoj cujem, da provizija po jednom racunu za klijente banke, ako se pojavis kod njih se naplacuje 1500 dinara, a online ti je besplatno...pa ti vidi dal ces trositi njihovo vreme :)
  • Milan T.

    10.12.2012 14:53
    Pored ovakvog zakona o zaštiti potrošača, ovakvih udruženja za zaštitu istih i ljudi poput Gorana Papovića ... Zbogom potrošači !
  • G

    10.12.2012 14:38
    Bitno da mogu sms porukama da šalju kojekakve promocije i gluposti, a kada menjaju uslove ugovora (razume se, isključivo na štetu korisnika) onda nemaju tehničkih uslova da ih obaveste. Telenor kao i većina sličnih kompanija radi po onom principu APP, ako prođe prođe - nemaju pravo da vam menjaju cenu usluge jednostrano, odnosno vi tada imate pravo da bez ikakvih troškova raskinete ugovor.
  • 10.12.2012 14:28
    VIP - kršenje Zakona
    Već više od pola godine VIP svojim korisnicima za plaćanje računa u njihovim prostorijama naplaćuje "proviziju" (?!?), koja je bila najpre 25 a sada je 50 RSD !

    To vam je kao da odete u radnju i uz fiskalni račun za hleb dobijete još jedan fiskalni račun na kojem piše "provizija za plaćanje računa" !

    Hoće li neko tužiti ove barabe kada već nadležni organi ne žele da ih kazne za ovo kršenje zakona ???
  • Vex

    10.12.2012 14:21
    ...
    Ne znam šta se gospođa žali kada su svi pretplatnici dobili obaveštenje o ukidanju starih paketa i prebacivanje na srodne nove pakete. Ugovor sa Telenorom je krejnje paušalan sem ako uz njega nije potpisan anex. Ukoliko je on potpisan oni nemaju pravo da menjaju paket.
  • Mr. No

    10.12.2012 14:21
    Nije nego...
    Zašto niko ne pita te pametnjakoviće zašto takva obaveštenja ne pošalju SMS porukom, njih to praktično ništa ne košta.
    Kao stavili smo obaveštenje na sajtu, pa da, ovako bi rizikovali da SMS svi pročitaju...

    Dobro što nisu okačili obaveštenje u mesnoj zajednici.
  • nisu u pravu

    10.12.2012 13:54
    udružite se i tužite
    http://nisamovca.com/PostDet.aspx?postID=720

    Dosta je bilo javašluka po grbači građana, seljaka, ... , poštenih ljudi!
  • novosadjanka

    10.12.2012 13:49
    kradja telenor-a
    Isti slu;aj je bio i sa mnom, bey pitanja, obavestavanja su mi promenili paket, naravno skuplji...kad sam ih kontaktirala, receno mi je isto kao G-dji Gvozdenac...ja ne zelim taj paket jer mi ne trebaju impulsi, a dodatno aktiviram za dvesta dinara poruke...znaci trenutni mi NE ODGOVARA ni jedan paket kod Telenor-a, a prinudjena sam da prihvatim paket koji ne zelim i za koji nisam ni konsultovana
  • Uncas

    10.12.2012 13:10
    Telenor i Telekom-najveci lopovi na sitno(kako bi reko VeljaSelja),par miliona korisnika u Srbiji -mesecno svakom po par dinara=koliko miliona?
    Svaka zalba...smesno/samo te ociste sa saltera...dok se ne skupi stotinak ostecenih na jednu poslovnicu i ruinira je ,pa dodju u medije,e onda ce valjda neko nadlezan da reaguje!
    Ali ja bih ove iz Centra za zastitu potrosaca pitao sta recimo kada te drzava osteti,a nepostoji nacin zalbe....
    Konkretno ,posle 8 meseci od izvadjene LK sa cipom,cip se ne moze ocitati,niti je kvasena,niti koriscena(ocitavana),i sad moram da vadim novu=1200/1300 din i redovi i trosenje zivaca i vremena...a za 8 meseci ponovo!??? Kome se zaliti i kako ,i koliko nas je ostecenih?
  • 10.12.2012 12:50
    Silnne patriote znaju da kazu ne volite svoju drzavu, kada narod ukazuje na SILNE PODLE PALJCKE te iste drzave u kojoj zive

    Valda je Srbija jedina drzava na evropskom kontinentu/izizev Rusije/ koja UZIMA koliko hoce novaca od svojih gradjana

    a isplacuje zarade i penzije KOLIKO DRZAVA ZELI0
    ne postujuci NI JEDAN ZAKONSKI OBLIK koji je cak regulisan i Ustavom

    Jedan od razloga sto vlast, bilo koja do sada, ne zeli da se prikljuci EU je bas ta PLJACKA,

    u zajednici EU, srbijanska vlast ne bi mogla da zahvata onoliko koliko je njoj potrebno niti da stiti sve lopove na angro,kao ni narko bosove
  • Lokkero

    10.12.2012 12:49
    ...
    Gospodja ili gospodjica nikako nije u pravu...samo da je pitala koju komsiju ili komsijicu dobila bi odgovor na svoje pitanje a ne bi trebala zvati bez veze zavod za zastitu potrosaca.
    Mislim da u ovoj drzavi skoro da nista ne funkcionise tako efikasno kao promena mobilnog operatera.
    Pre par meseci sam menjao operatera bas Telenora na VIP zbog boljih uslova.Istekao ugovor potpisan na dve godine i bez bilo kakvih odugovlacenja u roku od dva dana isti broj mogao da koristim na drugoj mrezi..cak (sto nisam znao)...posle ugovora moze se traziti bezplatno dekodiranje telefona koji ste uzeli na ugovor....
  • makins

    10.12.2012 12:48
    mts
    Nikako ne uzimajte usb internet preko MTS-a. Dobili smo racun od 26.000 dinara zato sto smo navodno skidali filmove preko njih. Da li je dovoljno reci da nisam mogla da procitam ni novine, otvorim youtube.. a ne da skidam filmove i to u vrednosti od preko 20 hilj.?!Imaju i spisak, sve sam skinula za manje od 1 dana.. Sada se tuzimo..
  • Maja

    10.12.2012 12:34
    ORION
    Čim je najavljena korekcija PDV-a, Orion je podigao cene bez prethodnog obaveštenja a kada je podignut PDV pozivao je ostale provajdere da ne podižu cene usluga zato što je država podigla PDV. Licemeri.
  • @Anonimus

    10.12.2012 12:18
    "Telenor je koliko mi se cini jedini operater koji svojim pretplatnicima naplacuje uslugu zvanja korisnickog centra."

    I VIP to radi već mesecima, ako ne i više od godinu dana.
  • Ivan

    10.12.2012 12:14
    Ovako stoje stvari...
    Ako operater menja cene, korisnik (cak pod ugovornom obavezom), po zakonu, ima prava da raskine ugovor bez penala ako se ne slaze sa tim cenama, u roku od 30 dana od objavljivanja te informacije (cak i ako ste uzeli telefon npr. pre mesec dana)! E sad, fora je gde se to objavljuje, pa da korisnik to primeti...a operater kalkulise...5% odu prihodi odu gore, a ode 1% korisnika, pa opet njima super.
  • nepismen narod

    10.12.2012 12:04
    U pravu su i ovi iz Telenora i ovi iz udruzenja potrosaca. Gospodja moze da raskine ugovor ako nije proslo tih 30 dana (sto verovatno jeste, posto je promena od 1.11. a obavestenje je bilo uz oktobarski racun).Uostalom, ako nije pod ugovornom obavezom, moze da raskine kad hoce. A sledeci put vise paznje pre bacanja racuna u kantu (sem onog dela za placanje). Sve pise, samo treba citati
  • MaloMorgen

    10.12.2012 11:59
    Da da
    Nema prave konkurencije medju operterima kako kablovske TV tako ni mobilne telefonije. Oko svega se oni lako dogovore, a pristupne takse novim korisnicima ih stite od slobode izbora potrosaca.
    Oni mogu jos i da nadju razloga zasto dizu cene, jer navodno imaju devizne odlive, ali zasto ce parking servis da dize cene, to mi stvarno nije jasno. I oni se kace na poskupljenje Evra? Pa da mi onda svi predjemo na Evo pa donesemo stabilnost u ekonomski sistem?
  • uzmes pa promenis

    10.12.2012 11:57
    U cemu je ovde problem? Ako je ugovor potpisan pre pet godina verovatno je bio obavezujuci godinu ili dve i za to vreme nije bilo moguce menjati cene jednostrano. Ukoliko Vam novi paket ne odgovara promenite tarifu ili operatera. Sada je moguce preneti broj u konkurentsku kucu i svima lepo. Mnogo su veci problem usluge JK preduzeca sa kojima nemamo nikakav ugovor ili imamo obavezu bezuslovnog placanja monopolistickim firmama bez ikakvog ugovora, izbora i pod njihovim uslovima. O nezakonitostima TV pretplate da ni ne govorimo. Mobilni operateri su najmanja nevolja u ovoj zemlji. U sustini mozete komotno razgovarati i slati poruke za dzabe. Tu su Viber, Skype, WhatsApp... Nemojte opetrecivati Udruženja za zaštitu potrošača ovim sitnicama. Bolje neka se izjasne o TV pretplati i preskupim uslugama monopolistickih JKP.
  • ja

    10.12.2012 11:48
    Лопине. Следећег месеца ми истиче уговор и једва чекам да вас скинем са врата! Стизало ми је редовно 1450 дин, а сад стиже 200 динара више, а мени као студенту је то превише!
    А да променим пакет кажу да морам да платим разлику у цени телефона који сам узео између два пакета што му по њима дође 3000 динара, а тај телефон немају у понуди већ сигурно годину и по дана... Како су дошли до те цифре да ми је смао знати?
  • tina ns

    10.12.2012 11:44
    niko ne radi svoj posao
    ZA STA IM SLUZE ONI RADNICI U MTS PRODAVNICAMA AKO SVE MORAMO DA GLEDAMO 'NA SAJTU' ??? odes tamo da se raspitas o mts usb internetu, a oni ti kazu POGLEDAJ NA SAJTU!!! odakle mi internet kad sam dosla da ga kupim kod vas???!!! debili...
  • 10.12.2012 11:39
    Telenor je koliko mi se cini jedini operater koji svojim pretplatnicima naplacuje uslugu zvanja korisnickog centra. A to poskupljenje su taman ustimovali kada je porastao i PDV sa 18% na 20% tako da svako ko je dobio racun i primetio da je on neznatno veci od prethodnog pomislio je da je to zbog uvecanog PDV-a pa se retko ko i bunio. Tako su sebi kupili tih mesec dana u kojem korisnici imaju pravo da otkazu paket koji im je Telenor ne pitavsi ih namontirao.
  • VladimirR

    10.12.2012 11:17
    Da budem iskren....
    Da budem iskren, video sam pre neki dan da su im paketi "porasli" u ponudi, ali nisam shvatio da su stari automatski zamenjeni. Ranije su stari paketi ostajali aktivni dok god korisnici to zele.

    Uznemiravaju nas SMS-ovima za razne gluposti i "akcije", a ovo nisu mogli?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna